איך תדעו מה הרמה של ספר בנתניה?

שתף פוסט:

אין ספק שכאשר אנו הולכים אל בעל מקצוע אנו נרצה להבטיח כי הוא יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש וזאת בכדי שנקבל שירות מעולה. זה לא משנה אם זה חשמלאי, רופא או ספר בנתניה אנו לא נתפשר על האיכויות שלו. אמנם אין הנחתם מעיד על עיסתו – אבל יעידו על כך מאות לקוחות מרוצים – שהמספרה שלנו "מספרת ראש קצוץ" בנתניה היא אחת ויחידה. הייחוד של המספרה שלנו הוא בשירות מותאם אישית לכל לקוח ולקוח. אנחנו מספיקים בין השאר את השירותים הבאים:

תספורות לילדים עד לגיל 3 תספורות לבני נוער תספורות לגברים בכל גיל עיצוב וטיפוח זקנים ושפמים
את השירות שלנו מאפיינת אמינות גבוה ודאגה לצרכי הלקוח. אנחנו מקפידים הקפדה יתרה על כללי ההיגיינה, הניקיון ובכלל זה גם על שמירת פרטיות הלקוחות שלנו.

האם כדאי לכם להסתפר בתספורת מיוחדת?

אין ספק כי אפשר להסתפר בתספורות מגוונות ולא רגילות, על רקע זה נציין כי אין כל בעיה להסתפר כפי שאתם רוצים אך בתנאי אחד, שהספר שמספר אתכם יהיה מעולה. לכן אם אתם רוצים תספורת מיוחדת שימו לב מי הספר שלכם ואל תתפשרו על נקודה זו בכדי להבטיח תספורת יפה גם אם היא מיוחדת יותר. 

דווקא עכשיו בתקופה בה אנחנו חיים הגבולות שבין מותר ואסור בתספורות גברים הטשטשו. יש גברים רבים שאוהבים תספורת "צבאית (כאסח) פשוטה" בעוד אחרים מעדיפים לגדל שיער ארוך. בין שתי נקודות קיצון אלו אפשר למצוא עוד הרבה סגנונות תספורת שונים. אחד הסגנונות שבני נוער וגברים צעירים הכי אוהבים הוא סגנון של תספורת מוהקין. 

צוות המספרה שלנו מקפיד להיות כנה עם כל לקוח ולומר לו איזה סוג תספורת הכי יתאים לתווי הפנים הייחודים שלו. ההחלטה הסופית איזה תספורת תהיה – היא של הלקוח והלקוח בלבד.

אם יש לי התחלה של התקרחות האם אני עדיין צריך ספר?

גם מי שיש לו מפרצים בשיער, שיער דליל או התחלה של קרחת – חייב לעבור אצל הספר ולהסתפר. התספורת יכולה לסייע לכם לשפר את המראה שלכם מבלי שהשיער הדליל יפגע בו. לספרים יש הרבה טריקים איך לטשטש קרחות או מפרצים בשיער כאשר הם מספרים אותו וחבל שתפספסו זאת.

בסופו של דבר, ככל שתשקיעו יותר בעיצוב וטיפוח השיער שלכם – כך הביטחון העצמי שלכם וההרגשה החיובית שלכם תשתפר. שיער זה לא משחק ילדים – זה נושא רציני וחשוב מאוד שיכול להשפיע על הדימוי העצמי שלכם באופן ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתח וואטסאפ
1
שלום👋
צריכים עזרה?
דילוג לתוכן